همکاری پرچ ساز و فار

تامین مناسب تر و کامل تر نیاز مشتریان دستاورد مهمی برای پرچ ساز است که هیچگاه نادیده گرفته نشده است و با توجه به این نگرش است که پرچ ساز به طور مستمر و از جهات مختلف فعالیت های خود را گسترش داده است و امروز بیش از هشتصد نوع پرچ، میخ پرچ، پین، قطعه محوری و مهره پرچ پایا تولید میکند.

مهره پرچ پایا که تولید آن از نیمه دوم سال ۱۳۹۵آغاز شد آخرین توسعه از این دست بوده است که به تدریج میرود که این محصول پرچ ساز نیز متنوع تر شود و مانند دیگر تولیدات پرچ ساز جایگاه مناسب خود را در صنایع مختلف به دست آورد.
پیشرفتهای سریع تکنولوژی خواسته های جدیدی از کالا و خدمات را ایجاب کرده است و انقلاب صنعتی چهارم که تامین کننده این خواسته ها است میرود که همه گیر و جهانی شود. پیش بینی میشود پس از برجام صنایع تغییرات اساسی پیدا کنند، از اینرو پرچ ساز برای تامین نیازهای جدید مشتریان، همکاری با یک تولید کننده مناسب و معتبر اروپایی را در دستور کار خود قرار داده است و امید میرود این نیاز در همکاری پرچ ساز با فار برآورده شود

فار (FAR )کیست؟
فار که در سال ۱۹۵۷میلادی در شهر بلونیا (ایتالیا) تاسیس شده است خود را چنین معرفی میکند: "فار تولیدکننده اتصال دهنده هایی چون میخ پرچ، مهره پرچ و ابزارهای پرچکن با تکنولوژی بالا با حداکثر کارایی و تضمین شده در سرویس و کیفیت محصول میباشد.

فار از طریق یک شبکه فروش معتبر بین المللی و داخلی مجموعهای از استانداردها را برای شرکتهایی که نیاز به قابلیت اطمینان پایدار دارند ارائه میدهد.
سیاست فار بهبود مداوم با سرمایه گذاری و آموزش حرفه ای کارکنان خود است. اینگونه است که از نظر دانش فنی و تکنولوژی مدرن و پیشرفته است و اتصالات قابل اعتماد و خدمات کامل فنی و خدمات پس از فروش مناسب را ارائه میدهد. فار فقط یک تامین کننده نیست بلکه یک شریک با مشتریان خود است. هدف فار رضایت مشتری است."

آغاز همکاری پرچ ساز و فار


ما پس از بررسی و مذاکره و آمدن نماینده فار به ایران و مطالعه بازار و بازدید از کارخانه پرچ ساز و مذاکره و رفتن مدیران پرچ ساز به ایتالیا و بازدید از کارخانه فار در بلونیا و مذاکره با مدیران فار در تاریخ یازدهم مهرماه (سوم اکتبر ۲۰۱۷) همکاری خود را با فار آغاز کرده ایم. این همکاری برای مشتریان ما این فرصت را فراهم می آورد که به آسانی و راحتی به محصولات بسیار متنوع تری دسترسی پیدا کنند

زمینه همکاری پرچ ساز و فار

با وجود اینکه پرچ ساز و فار هر دو تولیدکننده هستند و بعضی تولیدات آنها از یک گروه تولیدی می باشند ولی همکاری فار و پرچ ساز منافع قابل توجهی براي هر دو شرکت و در نتیجه برای مشتریان آنها دارد. سر فصلهای این همکاری شامل تکنولوژی، بازار، محصولات، پشتیبانی و صادرات است که به ترتیب و به اختصار بیان میشود.
تکنولوژی : فار برای تولیدهای خود از تکنولوژی پیشرفته استفاده میکند و پرچ ساز که میخواهد با استفاده از تکنولوژیهای جدیدتر و اتوماسیون بیشتر تولیدهای مناسب تری داشته باشد، فرصت لازم برای این کار را پیدا کرده است، البته این کار تدریجی و طولانی خواهد بود.
بازار : پس از برجام تولیدکنندگان زیادی در اروپا تمایل به دسترسی به بازار ایران پیدا کردند و دولت ایران نیز با شروطی برای سرمایه گذاری خارجیها برای واحدهای بزرگ از آن استقبال کرده است. همکاری پرچ ساز که یک بنگاه اقتصادی متوسط و خصوصی است با فار با رعایت کلیه مقررات و قوانین کشور و بر پایه امکانات خود صورت گرفته است.
فار در نظر دارد با توجه به تنوع و کیفیت محصولات خود و با استفاده از بخشی از بازار ایران که نیاز به کالای با کیفیت تر و با تنوع بیشتری دارد و نمی خواهد و یا نمیتواند از کالای نامرغوب چینی استفاده کند دسترسی پیدا کند.

محصولات : هرچند که پرچ ساز براساس نیاز و سفارش مشتریان به تنوع بیشتر تولیدات خود می پردازد ولی عرضه محصولات فار میتواند تامین نیاز بیشتر مشتریان را فراهم آورد. در زمینه میخ پرچ و مهره پرچ که توسط هر دو شرکت تولید میشود تولیدات فار بسیار متنوع تر و کاملتر است و ابزارهای پرچکن که با کیفیت بسیار خوب توسط فار تولید میشود و ضمانت چندساله دارد جزو تولیدهای پرچ ساز نیست و عرضه آن توسط پرچ ساز به مشتریان پرچ ساز فرصت جدیدی است که نیاز مشتریان پرچ ساز را فراهم میکند. قطعه محوری نیز فقط توسط پرچ ساز تولید میشود و فار میخواهد از آن استفاده کند

پشتیبانی : فار ابزار خود را دوسال گارانتی میکند و آنها را در صورت لزوم سرویس و تعمیر میکند. ما نیز موظف هستیم که این تعهد را برای ابزار فار که میفروشیم انجام دهیم و این فرصت تازه ایست که ما رفتار جدیدی را فرا میگیریم که مشتریان ما را راضی تر خواهد کرد. ما برای به کارگیری ابزار فار آموزش لازم را میگیریم و موظف هستیم آن را به مصرف کنندگان ابزار پرچ کن ها آموزش دهیم و این کمکی است که به مشتریان ما خواهد شد.

صادرات : چند سالی است که تولیدات پرچساز بهصورت غیرمستقیم در بازار بعضی از همسایگان ایران عرضه میشود ولی در توافقیکه با فار انجام گرفت با توجه به امکانات و دانش فار در این ارتباط موضوع صادرات مطرح شد و قرار شد جدی تر به آن توجه شود و ما این کار را در آینده و پس از آمادگی لازم به سرانجام خواهیم رساند.
با توجه به آنچه که گذشت ما از هم اکنون آماده میشویم که از اوایل دیماه ۱۳۹۶( اوایل سال ۲۰۱۸میلادی ) ابزار پرچ کن فار را به بازار عرضه کنیم و دیگر محصولات فار را نیز براساس نیاز مشتریان فراهم خواهیم کرد.
پرچ ساز سرمایه و تلاش خود را به کار میگیرد.

با آرزوی برآورده شدن رضایت بیشتر مشتریان و استقبال ایشان از این همکاری

 

جهت آشنایی با محصولات فار از نمایشگاه ما واقع در ساختمان شرکت پرچ ساز دیدن کنید

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *